FAQ

Jak szacowany jest projekt?

Projekt szacowany jest godzinowo na podstawie następujących parametrów:

  • ilość materiałów przygotowanych przez Klienta
  • jakość materiałów przygotowanych przez Klienta
    • czy teksty wymagają poprawy merytorycznej, gramatycznej, ortograficznej
    • przesłane benchmarki (pozytywne lub negatywne)
    • gustów jest tak wiele jak ludzi; postaramy się inspirować materiałami dostarczonymi przez Klienta
    • szacowanie wstępne nie obejmuje zmian wprowadzanych przez Klienta w trakcie trwania projektu.

Z kim Klient kontaktuje się w sprawie projektu?

Kontakt bezpośredni z projektantem wliczany jest w czas trwania projektu.

 

Czy można umówić się na spotkanie?

Dopuszczamy możliwość przyjazdu do siedziby Klienta lub do wskazanego przez niego miejsca po wstępnej weryfikacji jego potrzeb przez telefon/mail.

 

Jaka jest różnica pomiędzy poprawką a zmianą?

Zmiana jest ingerencją w projekt. Poprawka to błąd po stronie projektanta lub Klienta, który nie zaburza koncepcji projektu i jest łatwy do wprowadzenia.

 

Jak rozliczamy czas?

Co do 15 minut na korzyść Klienta.

 

Czy firma wystawia faktury?

Oczywiście. Faktura wystawiana jest w dniu zakończenia projektu. Termin płatności wynosi tydzień od zakończenia projektu.

Kontakt

telefon: +48 506 948 889
mail: info@trimdesign.pl

Trim Design sp. z o.o.
ul. Rakowicka 10B /4
31-511 Kraków

NIP: 6751526970
KRS: 0000585445
REGON: 362973831
Kapitał zakładowy: 5000zł