FAQ
Jak szacowany jest projekt?
Projekt szacowany jest godzinowo na podstawie następujących parametrów:
- ilość materiałów przygotowanych przez Klienta
- jakość materiałów przygotowanych przez Klienta
- czy teksty wymagają poprawy merytorycznej, gramatycznej, ortograficznej
- przesłane benchmarki (pozytywne lub negatywne)
- gustów jest tak wiele jak ludzi; postaramy się inspirować materiałami dostarczonymi przez Klienta
- szacowanie wstępne nie obejmuje zmian wprowadzanych przez Klienta w trakcie trwania projektu.
Z kim Klient kontaktuje się w sprawie projektu?
Kontakt bezpośredni z projektantem wliczany jest w czas trwania projektu.
Czy można umówić się na spotkanie?
Dopuszczamy możliwość przyjazdu do siedziby Klienta lub do wskazanego przez niego miejsca po wstępnej weryfikacji jego potrzeb przez telefon/mail.
Jaka jest różnica pomiędzy poprawką a zmianą?
Zmiana jest ingerencją w projekt. Poprawka to błąd po stronie projektanta lub Klienta, który nie zaburza koncepcji projektu i jest łatwy do wprowadzenia.
Jak rozliczamy czas?
Co do 15 minut na korzyść Klienta.
Czy firma wystawia faktury?
Oczywiście. Faktura wystawiana jest w dniu zakończenia projektu. Termin płatności wynosi tydzień od zakończenia projektu.
Czy firma działa na zasadzie „white label”?
Tak, działamy jako podwykonawca dla innych firm z branży reklamowej. Zachowujemy poufność.